Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym

Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym

Kolonoskopia w znieczuleniu ogolnym (1)Dla większości osób zdrowie jest najważniejsze. Nawet podczas składania urodzinowych, czy świątecznych życzeń to właśnie zdrowie stawiane jest na pierwszym miejscu. Całe szczęście, że z roku na rok, z dekady na dekadę medycyna oferuje coraz to nowe rozwiązania, które pomagają nam utrzymać zdrowie na dobrym poziomie. Nawet groźne choroby dzięki wczesnej diagnostyce mogą zostać wyleczone. Jednym z badań, które umożliwiają wczesne wykrycie choroby jest kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym. Zabieg ten może zostać zlecony przez gastrologa, który zauważy u nas objawy choroby jelita grubego. Jeśli cierpimy na zaparcia, nieregularne wypróżnianie czy hemoroidy, warto aby kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym została u nas przeprowadzona. Zabieg nie należy do najprzyjemniejszych i dlatego właśnie odbywa się w całkowitym znieczuleniu. Skutkiem ubocznym przeprowadzonego badania może być ból w okolicy odbytu, występujący przez kilka dni po badaniu. Kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym przeprowadzona może być w szpitalu państwowym. Niestety, zazwyczaj musimy czekać kilka tygodni, aby móc zarejestrować się na to badanie. Dlatego coraz bardziej popularnym rozwiązaniem jest kolonoskopia w znieczuleniu ogólnym przeprowadzana w prywatnych gabinetach. Wówczas nie musimy mieć nawet skierowania, a gastrolog wykonać nam może ten zabieg prywatnie.

In : Lekarze