TRZECI MIGDAŁ

TRZECI MIGDAŁ

Przerośnięty migdał gardłowy (zwany trzecim migdałkiem) może być groźny dla zdrowia dziecka; prowadzi do nieprawidłowości w oddychaniu przez nos, co może prowadzić na przykład do wad zgryzu; dziecko może mieć także niebezpieczne bezdechy nocne, co może prowadzić do niedotlenienia mózgu; oddychanie przez usta może prowadzić także do częstszych infekcji górnych dróg oddechowych i zatok przynosowych. Taki przerośnięty migdałek może także być przyczyną zapalenia ucha i zatok. Dziecko choruje znacznie częściej niż rówieśnicy. Jeśli migdałek nie jest zbytnio powiększony, wystarczy leczenie farmakologiczne. Trzeci migdał jest wycinany tylko wtedy, gdy jego przerost jest znaczny. Czasami podczas tego samego zabiegu istnieje także konieczność zmniejszenia migdałków podniebiennych. Po takim zabiegu potrzebna jest odpowiednia dieta, (aby podrażnione zabiegiem miejsca mogły się zagoić) a także leki przeciwbólowe i przeciwzapalne, a także profilaktycznie antybiotyki. Po ustąpieniu wszystkich objawów, dziecko zaczyna oddychać przez nos, kończą się kłopoty z uszami i częstotliwość infekcji.

Frazy: Szybkoschnąca Lakierobejca do wnętrz zastosowanie, elwix torba, Minikoparka Gorlice, fluorokrzemian glinu, Usuwanie owłosienia żary, biceps 34cm, Fotodepilacja Żary, Fotoprzekaźnik Sick, Aquaclear przydomowe oczyszczalnie ścieków, rodogosz ogrody, certyfikat flange fitter